آوادخت، یک مشاهده گرِ روشن بین

نیک باش چون تابش آفتاب و بخشش باران

آوادخت، یک مشاهده گرِ روشن بین

نیک باش چون تابش آفتاب و بخشش باران

پنج

خبُ یک پیشانی بلند که گویند نماد روزیست

یک جفت ابروی کمانی که گویند نماد اصالت ایرانی است

چشمانی درشت و زیبا که گویند چشم روح صورت است

لبانی صورتی متمایل به سرخ و نرم و متوازن

پوستی گندمگون و موهای مشکی که نماد دخترک شرقی است

:

:

:

بار خدایا ولی این بینی عظیم الحثه را ارکجا آوردی و چون گِلی گلابی شکل بر صورتم کوفتی که هرچند هه چیزی زیبا باشد،این یک مورد به وضوح در ذوق میزند و اولین چیزیست که به چشم میاد؟

آخر گناه من چه بود که در کل این خاندان عظیم فقط باید بینی این جانب به اولیا مخدره مادربزرگ جانم برود؟

چرا هر دختری را میبینم ، اورا را دماغی به غایت ظریف و کشیده و استخوای عطا فرموده ای و به من بینی مردانه؟ دیلینگگ، افتاده وسط صورت ما که نه میتوانم محوش کنم نه می توانم عملش کنم (عرض شود که دماغ های گوشتی عمل شوند میدانید چه افتضاحی بیشتر از قبل به وجود میاید)

کجای دلم بگذارم این بینی مبارک را


http://www.professionalphotography101.com/portrait_lighting/graphics/LightingNames/buttergly2.jpg


چهار

اصلا امروز چند شنبه است؟برنامه ام چی بود؟اوپپسس یادم رفته یا ذهنم ریخته به هم؟

سه

چند روز قبل  یک پیامک از طرف دوستم آمد.نوشته بود: دوستان من هک شدم لطفا ایمیهای از طرف مرا باز نکنید

و من خیلی اتفاقی بعد از delete کرد پشت سر هم ایمیلها، به طور ناخواسته ایمیل او را باز کردم..(این از سیستم یاهو) و دیدم که عکس لو  رفته بود.مونتاژ بود یا نه نمیدانم.ولی هر چه بود بد بود.یکی از دوستان که ایمیل او را دیده بود، با او تماس گرفته و قضیه عکس را به او گفته بود.

گویا او هول گشته بود.روز بعد باز هم پیامکی از جانب او امد : دوستان من پسووردم را پس گرفتم.ممنون از حمایت همگی.

او به همان دوستم گفته بود که آیدی شخص هکر را یافته،و به هکر گفته که اگر رمز مرا پس نداده و به این کارهای ادامه دهی،از تو شکایت خواهم کرد

حال سوال من اینست: این دوست ما چگونه آیدی طرف هکر را یافته است؟کسی میداند؟